Este espaço é para si! Envie-nos a sua notícia: mscmail.fotorali@gmail.com

terça-feira, 4 de novembro de 2014

92 INSCRITOS NO RALI EUROCIDADE

O 1º Rally da Eurocidade vai contar com a participação de 92 carros e desenvolver-se por um percurso de 236,11 Kms, pelos concelhos de Valença e Tui, em 7 e 8 de Novembro.
A apresentação do 1º Rali Eurocidade teve lugar na manhã de hoje no Parador de Tui, uma cerimónia que contou com a presença de vários representantes das entidades envolvidas, dos quais se destacam o Presidente da Câmara Municipal de Valença e o Alcaide de Tui, bem como do Presidente da Federação Galega de Automobilismo.
Na cerimónia de apresentação, Moisés Rodriguez, Alcaide de Tui afirmou estar "convencido de que este será um dos ralis mais importantes da Galiza e Espanha" fazendo referência ao excelente trabalho que a Escuderia Dona Urraca tem vindo a desenvolver e adiantando que "a Eurocidade irá beneficiar muito com a realização deste evento que trará à região um grande impacto económico". Por seu lado, o Presidente da Câmara Municipal de Valença Jorge Salgueiro Mendes salientava "o grande entusiasmo que a prova está a gerar" lembrando que com a união de esforços se poderá criar um evento de referencia no mundo dos ralis.
Também o Presidente da Federação Galega de Automobilismo interveio nesta cerimónia dando particular destaque ao importante apoio dado pelos municípios de Tui e Valença a este rali que se vai disputar numa região com um elevado numero de aficionados pela modalidade.
Do lado da Escuderia Dona Urraca, o presidente Marcos Romero explicou que a prova de regularidade realizada em San Telmo serviu de balão de ensaio para este rali enquanto que o director técnico Fernando Fernandez fez um forte apelo à segurança pedindo a todos quantos se deslocarem aos troços para "colaborar com os elementos da organização procurando sempre colocar-se em locais altos e seguros".
Sexta-feira, 7 de Novembro, decorrerão as verificações técnicas e administrativas na zona das piscinas municipais de Valença e da Praça da República. Sábado, 8 de Novembro, a prova arranca com a primeira manga a sair do lugar de Gondim, na freguesia valenciana de Cerdal, às 8h11 (PT) e a segunda manga às 10h45 (PT). Uma prova que se desenvolve por 15 Km's com passagem por Mosteiró, Taião, Gandra e termina em Quebrada, na freguesia valenciana de Sanfins. O segundo troço de competição, em Valença, sairá da zona da Ponte do Manco, em Friestas, atravessa esta freguesia, entra em Verdoejo e percorre a estrada do Emparcelamento, por Ganfei até terminar na Urgeira, em Valença, com a primeira manga a arrancar às 8h42 (PT) e a segunda manga às 11h16 (PT).
Durante a tarde de sábado é a vez de os montes de Tui acolherem dois circuitos e mais quatro mangas com saída às 15h13, 15h56, 17h54 e 18h37.
O 1º Rali Eurocidade é uma organização da Escuderia Dona Urraca e conta com o apoio da Câmara Municipal de Valença, Ayuntamiento de Tui e meio empresarial da região, sendo pontuável para o Campeonato Galego de Ralis. A Rádio Municipal de Tui será a emissora oficial.


Un total de 92 van competir esta sábado no I Rallie da Eurocidade Tui-Valença organizado polo Escudería Dona Urraca coa colaboración do Concello de Tui, da Cámara Municipal de Valença e co apoio de distintas casas comerciais.
O mundo dos rallies será o protagonista deportivo da fin de semana recuperando así a tradición que neste tipo de probas existe tanto en Tui coma en Valença.
A presentación do I Rallie da Eurocidade tivo lugar este mediodía no Parador de Turismo de Tui coa presenza o alcalde de Tui, o presidente da Cámara de Valença, o presidente da Federación Galega de Automobilismo, xunto ao vereador de Desporto de Valença e o presidente e responsable técnico da Escudería Dona Urraca.
O venres dende ás 17.30h no entorno da Piscina Municipal de Valença terán lugar as verificacións técnicas do coches participantes que logo se achegarán ata a Praza da República. O parque pechado quedará instalado na rúa Compostela en Tui. O sábado, dende primeira hora da mañá, os pilotos participantes, entre os que estarán Manuel Senra e Amador Vidal, así coma o local Pedro Tapia, terán que completar os 236 quilómetros de que consta o rallie, 94 deles serán cronometrados. Serán un total de catro tramos dous deles en Valença e dous en Tui.
Na presentación deste I Rallie da Eurocidade o alcalde de Tui, Moisés Rodríguez, amosouse convencido de que esta proba se converterá nun dos rallies máis importantes de Galicia e de España. Aseguraba tamén o rexedor tudense que “a Eurocidade sairá fortalecida co importante movemento económico que se vai xerar”. Tivo palabras tamén Moisés Rodríguez para destacar o traballo realizado pola Escudería Dona Urraca na organización desta competición. 
Mentres o presidente da Cámara de Valença, Jorge Salgueiro Mendes, salientaba o entusiasmo que está proba está crear, indicado que é “a primeira incursión da Eurocidade no deporte do motor”. Afirmaba amais que traballando de xeito conxunto pódese organizar un evento de referencia no mundo dos rallies. 
O presidente da Escudería Dona Urraca, Marcos Romero, explicou coma o Rallie de Regulariedade celebrado en San Telmo en Tui serviu de test para a organización deste Rallie da Eurocidade que unirá Tui e Valença entorno ao mundo do motor. Fernando Fernández, director técnico do Rallie, salientou o ben estruturada que está a proba, e fixo un chamamento ao público a colaborar coa organización colocándose en sitios altos e seguros para presenciar o paso dos pilotos. 
O presidente da Federación Galega de Automobilismo, destacou o importante nivel de afeccionados ao mundo do motor tanto en Portugal coma en Galicia, e aproveitou para facer entrega de sendos agasallos ao alcalde de Tui e ao presidente da Cámara de Valença polo seu apoio a este rallie.
Esta competición é puntuable para o Campionato Galego de Rallies sobre asfalto, e para a Copa Galicia de Rallies, amais establécese un Trofeo de Gañadores.
A Radio Municipal de Tui é a emisora oficial do I Rallie da Eurocidade.

Sem comentários:

Enviar um comentário